• وبلاگ : آل يس
  • يادداشت : جزيره خضراء
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    باسلام

    بسيارممنون مي شوم اگر بيوگرافي اقاي محمدرضا آل ياسين را برايم ارسال داريد

    با تشكر

    از بوشهر

    + محمدرضا 

    ضمنا قالب وبلاگتون بهم خورده. فكر كنم به خاطر همين عكسي است كه در پايين پست جديدتون گذاشته‏ايد.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام

    از حضورتون ممنونم.

    از دغدغه هاي فراوان ديني و تلاش و پشتكاري كه در اين زمينه داريد سپاسگزارم اگر چه اجر و مزد واقعي را مطمئنا از كارفرماي حقيقي دريافت خواهيد نمود. انشاءالله.

    در خصوص سوالتان بايد عرض كنم :

    آن چه در مورد جزيره خضرا مطرح مي‌شود بيشتر به افسانه شبيه است تا واقعيّت.

    البته وجود جزيره خضراء و مثلث برمودا از مسلمات است اما اينكه محل زندگي امام و اهل بيت ايشان عليهم السلام باشد افسانه اي بيش نيست.

    اصل اين ماجرا مربوط به حدود 700 سال پيش است و گويا تا قبل از آن سخني در اين باره در كتابها مطرح نشده است..

    در خصوص تطبيق جزيره خضراء با مثلث برمودا هم كار سياسي صورت گرفته و هيچ منبع علمي متقني در اين باره وجود ندارد.

    علاوه بر اينكه زندگي حضرت عجل الله تعالي فرجه الشريف در آن جزيره آن هم با توصيفاتي كه از خوش آب و هوا بودن آن ناحيه مطرح است با ظاهر رواياتي كه حضرت را حاضر در بين مردم مي داند هم منافات دارد و بيشتر به زندگي شاهانه شباهت دارد تا زندگي امام معصوم شيعه. والله عالم

    به خطر افتادن جان افراد بي گناه راه گم كرده و غرق و ناپديد شدن آنها با هيچ يك از احكام الهي سازگاري ندارد بلكه منافات دارد.

    چگونه امامي كه بايد راهنماي ره گم كردگان باشد خود سببي مي شود براي مرگ و غرق عده اي بي گناه؟!!!

    لب مطلب و جان كلام به فرموده استاد علامه حسن زاده آملي ادام الله ظله آن كه تمام اين سخنان حرفهايي است بدون دليل و مدرك كه ناقلين آنها به ظن و گمان خود بسنده كرده‏اند و هيچ برهاني بر اثبات آن ندارند.

    خوشحال خواهم شد در صورت يافتن مطلبي جديد در اين زمينه بنده را نيز مطلع كنيد.

    يا علي

    سلام عليکم

    خواهر ارجمندم...

    ممنون که مثل هميشه شرف حضور داشتين...در خصوص اين پستتون هم عرض کنم مثل هميشه مفيد و ارزنده بود ...به شبهاتي پاسخ دادين که تو ذهن من هم بود...بازم ممنون...در خصوص سئوالتون در خصوص جزيره خضرا و مثلث برمودا هم عرض کنم اطلاعات من هم تقريبا به همين اندازه است که اشاره فرمودين ...بي شک يکي از اسرار جهان مثلث برمودا است..امکان همه جور ماجرايي هست..امکان داره واقعا يه خاصيت فوق العاده طبيعي و قدرت مکش و جذب مافوق تصور در اون منطقه از اقيانوس باشه که نقل کردن خيلي از هواپيما ها و...در اون قسمت دچار نقص و نابودي مي شن ...اما خوب امکان حضور حضرت حجت هم منتفي نيست چون اين امکاندر هيج جاي ديگه دنيا هم منتفي نيت و امکان داره خداي متعال به خاطر وجود ايشون اون منطقه رو خاص کرده باشن ...البته بعيده که از وجود حضرت به کسي آسيب و ضرر برسه و اين غرق شدن ها و...با وجود رحمت الهي در مورد حجت اش يه کم تطبيق ناپذيره ..در کل شايد هم اونجا يه منطقه نظامي ويژه باشه که اعمال مخفي در اونجا صورت مي گيره ....من هم مثل شما ...خيلي اطلاع دقيقي ندارم ...مثل خيلي ها تو عالم.....ببخشين اگه نتونستم پاسخ خوبي بدم..بي سواديه ديگه .......التماس دعاي زياد...