ml<

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً برخورد غرب و هالیوود با مقوله انتظار - آل یس

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 برخورد غرب و هالیوود با مقوله انتظار - آل یس

برخورد غرب و هالیوود با مقوله انتظار

جمعه 88 آبان 1 ساعت 9:31 عصر

                                                                

در فرهنگ القایی غرب با فیلم های هالیوودیش پنج شیوه در برخورد با آخر الزمان در پیش گرفته شده است.
1.آخرالزمان تکنولوژیک:در این دسته از فیلم ها آخرالزمان را به لحاظ تکنولوژیک بسیار پیشرفته می داند.به نحوی که از خود بشر و قدرت و استعدادها و توانایی هایش قوی و پیشرفته تر است و چنین تکنولوژیی بر انسان غلبه خواهد کرد.
2.آخر الزمان طبیعی:در این گروه فیلم ها به دنبال آن هستند که القاء کنند هیچ منجی در کار نیست و آخرالزمان یک آخرالزمان طبیعی است که با زلزله یا گردباد و...جهان زیر و رو خواهد شد و با دستکاری های ژنتیکی می توان با موجودات هولناک بر همه امور مسلط شد و جهان را فتح کرد.
3.آخرالزمان علمی-تخیلی:در این نوع نگرش به آخرالزمان به دنبال القای این امرند که موجودات پیشرفته از انسان از کرات دیگر به سوی زمین حمله ور می شوند و باز منجیان معمولی شناخته شده هستند که با علم و توانایی خود بر آنها پیروز می شوند.
4.آخرالزمان اسطوره ای:در این نوع آخرالزمان دشمنی از دل تاریخ مجددا به دوران معاصر می آید و به تخریب همه چیز می پردازد.آنها به دنبال القای این تفکرند که باید با او به مقابله برخاست و او را از بین برد.
5.آخرالزمان دینی:در این نوع از القائات سینمایی هالیوودی شیطان بر ضد مسیح ظهور می کند و به دنبال تسلط بر امور است.چنین شیطانی ممکن است در جسم هر کسی حلول کرده و از طریق او به دنبال اهداف خود باشد.
مهمترین اهدافی که هالیوود و سردمداران صهیونیستی آن را دنبال می کنند:
1.اهداف اقتصادی:به دنبال فروش بسیار بالا و کسب سودهای کلان و سرسام آور و افزایش سرمایه های سر به فلک کشیده هستند.
2.به دنبال ترویج شبهات و خرافات و تحریفات رسوخ کرده در مسیحیت هستند.
3.القای اینکه شیطان به شرق و اسلام تعلق دارد شدیدا در دستور کارشان قرار دارد.
4.ایجاد خوف نسبت به اسلام در جامعه غربی و ادیان دیگر و بهره برداری های کلان مادی و سیاسی از این ناحیه.
چه باید کرد؟
مقابله تصویری گفتاری و نوشتاری با استفاده از سخت افزار سنتی و نرم افزارهای جدید البته با محتوای ترویج انتظار ناب و حقیقی به همه زبان های دنیا.
برگرفته از کتاب (در هستی) دکتر عبدالکریم شمشیری

                                                                  


نوشته شده توسط : درویشی

نظرات دیگران [ نظر]



/body>

log